מדיניות ביטול עסקה | שי-לי
החזרות וביטולים
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע”א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981
*ניתן לבטל את העסקה באמצעות פנייה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של החברה. ביטול העסקה
יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת מייל מהחברה המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה והביטול אושר- יש
להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר מותנת
במצב המוצר, אשר חייב להיות באריזתו המקורית בצירוף החשבונית המקורית ושעדיין לא חלפו 30 יום מתאריך
רכישת המוצר.
*במקרה של ביטול העסקה, תחזיר החברה ללקוח את התשלום לאחר החזרת המוצר.
*אם ביטול העסקה יתבצע לאחר שהלקוח כבר קיבל את המוצר לרשותו, הלקוח יישא בעלות משלוח המוצר חזרה
לחברה, זאת בנוסף לדמי הביטול.
מדיניות ביטול העסקה המפורטת לעיל תחול רק ביחס למוצרים שנרכשו באתר. החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים
שנרכשו באמצעות מקור אחר.